English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

srijeda, 1. rujna 2010.

Moj Alat


Prije nekoliko dana pročitala sam jedan tekst o tome kako mnogim ženama smeta muški alat po kući. Počevši od bušilice, brusilice, kliješta, ovih, onih...mnoge žene prepuste jedan kutak svojoj drugoj polovici i striktno daju do znanja da je alatu mjesto tamo i nigdje drugdje. E pa kod mene je priča potpuno drugačija, kod nas svatko ima svoj i samo svoj alat, iako moram priznat da se ja toga pridržavam na način da svoje nedam, a njegovo posudim. Stoga vam dajem na uvid jedan moj mali dio radionice, ostalo se nalazi svugdje po kući i služi za neke moje druge kreativnosti, ali trenutno za izradu nakita koristim se sljedećim: (ne moram naglasiti da bi mi dobro došle još barem dvije ove bijele kutije i malo veća kutija za alat.. i...radionica)

3 komentara:

  1. hehe, zvuči mi poznato.... a kutijica nikad dosta ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. prva liga si, očito je to doprinjelo ime!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ovakav alat imam i jaaaaaaaaaaaaaaaaa,hahaha

    OdgovoriIzbriši